Fysioterapia Turku

Fysiokulman fysioterapian ja OMT-fysioterapian painopiste on monenlaisten kiputilojen ratkaisemisessa sekä tuki- ja liikuntaelinsairauksien hoidossa ja ennaltaehkäisyssä. Jos kipu on ongelmasi, me olemme ratkaisusi. Vahvuutemme on laaja kouluttautuminen ja osaaminen käsillä tehtävään manuaaliseen terapiaan sekä yksilöllisten harjoitteiden suunnittelu ja ohjaus.

Fysioterapia ja kuntoutuspalvelut ovat asiakaslähtöisiä, yksilöllisesti suunniteltuja ja ammattitaitoisesti toteutettuja. Fysioterapeuttimme ovat alansa asiantuntijoita ja he kuntouttavat sinut turvallisesti ja tehokkaasti! ”Jätä vaivasi meidän huoleksemme”.

VARAA AIKA!

Fysioterapian hoitomuotoina käytämme:

• Aktiivista fysioterapiaa ja kuntoutusta
  • Rangan ja nivelten manipulaatiohoitoja (OMT, Jani Männistö)
  • Purenta-alueen fysioterapiaa
  • Rangan ja nivelten mobilisaatiohoitoja
  • Lasten ja nuorten fysioterapiaa
  • Äitiys- ja lantionpohjanfysioterapiaa
  • Hierontaa ja urheiluhierontaa
  • Fysikaalisia lämpö- ja kylmähoitoja
  • Fysikaalisia sähkö- ja ultraäänihoitoja
  • Triggerpisteiden käsittelyjä
  • Lihaskalvojen (Faskia) manipulaatiota (Stecco)
  • Passiivisia liikehoitoja ja venytyksiä
  • Ergonomiaopastusta
  • Urheilu- ja tukiteippauksia
  • Kinesioteippauksia
  • Aktiivista harjoittelua
  • Yms.

Henkilökunnallamme on vahva osaaminen myös urheilufysioterapiassa, ja kokemusta meillä on mm. HC TPS -jääkiekon miesten edustusjoukkueen ja Suomen Koripalloliiton poikien eri ikäluokkien maajoukkueen fysioterapiasta.

Leikkausten jälkeiset kuntoutukset kuuluvat koulutetun henkilökuntamme erikoisosaamiseen. Lisäksi tarjoamme käyttöösi laajan osaamisemme muiden urheiluvammojen akuuttivaiheen hoidoista, aktiivisista kuntoutuksista ja ennaltaehkäisevistä toimenpiteistä.